Sidor

onsdag 25 mars 2009

Plus och Minus

Minus till hon som inte ville låte mig öppna förpackningen på musen innan jag köpte den på mediamarkt, det var nära att jag inte köpte den pga. det. Hon visade en liknande modell av samma tillverkare och sa att jag kunde känna på den, men en liknande modell är ju inte samma. Jag hade bestämt redan innan jag åkte dit att om inte sladden var för otyplig så skulle jag köpa den, för den är bland de snyggaste möss jag sett. Men det stod ingenting på förpackningen om sladdlängden och en liknande modell har inte nödvändigtvis samma sladdlängd.

Plus till kassapersonalen som sa "nu öppnar jag den, så det kanske är okej. Fast jag inte får.." Ibland ska man bryta regler. Särskilt som det runt om i butiken står saker i stil med "typiskt mediamarkt - kolla, testa, fråga"..

Nog om det, nu har jag en riktigt snygg mus iallafall, och en smidig liten påse följde det med så man kan ta den i väskan utan att sladden trasslar in sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar