Sidor

fredag 3 april 2009

plantage

Planterade eller planterade om hälften av alla våra växter igår eftermiddag. Våra små träd har fått nya krukor och ser ut att trivas på fönsterbrädorna. Vi har också gjort ett experiment och satt vitlök, men efter att ha läst wikin så tror jag at vi gjorde fel. Får väl se hur de klarar sig. Aloen fick ingen ny kruka denhär gången, men jag tror nästan att den borde fått det för den ser lite trött ut, och den bor ganska trångt. Nästa gång vi köper mer jord så blir det aloens tur.

nu ska jag uppdatera lite hemsidor och sen ska jag göra frukost och se om jag kan komma ihåg att GABA är kroppens vanligaste generella hämmare, och att Glutamat är kroppens vanligaste generella aktiavtor. Det kommer antagligen på tentan imorgon. Sen ska jag lära mig det autonoma nervsystemet med och lite olika strukturer i hjärnan -_-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar