Sidor

onsdag 22 juli 2009

Malas, markets and work

Ska in på min sjätte jobbdag i sträck ikväll. Jag trivs ganska bra. Imorgon bryter jag arbetstidslagen ;)

På torsdag och fredag är det marknad och även om det antagligen inte är någonting att se kan det vara lite kul att åka in och kolla runt lite, att kolla kostar ju ingenting. Man kan säkert köpa någon bok eller något krimskrams. Jag ska försöka mig på att bygga ett böneband och hoppas på att hitta lite material på marknaden. Jag har förvisso redan endel material som jag kommit över i en lokal hobbybutik, men jag saknar ett par delar och hoppas på att hitta någonting som passar.

Related:How To Choose, Use And Care For Prayer Beads, Or Mala (youtube)

In other news, this is old: någonting vi inte får glömma men som ändå har slutat diskuteras är FRA, och visst finns det vissa fördelar, t.ex. om man känner att ingen lyssnar på vad man säger så vet man att åtminnstånde de lyssnar. här är en liten sång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar