Sidor

tisdag 17 november 2009

en veckas att göra

På fredag börjar sveroks riksmöte, det blir tre dagar med intensiva debatter, spännande människor och spel. Jag hoppas på mycket spel, vi är ju trots allt ett spelförbund.

Det är endel som ska göras innan dess. Jag har skummat igenom möteshandlingarna och vet ganska bra vad som gäller, men jag ska plugga in mig lite mer på motionerna, särskilt vissa motioner kan få stora konsekvenser för verksamheten i de lokala föreningarna. Sen ska jag packa också. Jag har börjat förbereda packandet genom att tvätta idag, jag måste kolla upp vad det är för väder i sthlm med.

Vad som också händer på fredag (förutom fem och en halv timma tåg) är att vi ska ha frukostfika hemma hos mig innan, så jag ska städa upp lite och baka en omgång bröd hade jag tänkt. Jag har två jästpaket som går ut innan jag kommer hem från sthlm, så det är lika bra att baka på dem, kanske blir det bullar också.

Förhoppningsvis kan jag plocka ner det mesta av lindas grejer i städningen med. vore skönt att få det ihoppackat så att hon kan hämta det bara när hon känner för det.

Jag ser fram emot mötet, men inte mot allt som ska göras innan dess. Mer info om mötet kommer före, under och efter mötet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar