Sidor

fredag 20 november 2009

mötesdag

Idag börjar riksmötet. Det är fem och en halv timma med tåget men jag har förberett mig väl. Jag har massa media och virkningarna, och dessutom är vi två som åker så man kan alltid hitta på någonting. Just nu har jag bröd på jäsning till frukosten, och som färdkost.

Det enda som stör mig lite är att jag inte har några analoga spel med mig, men det är alltid någon som har. Jag tror vi kommer få ett riktigt bra riksmöte.

de som vill kan läsa möteshandlingarna eller följa mötet live kan göra det. länk till livesändningen finns inte än (uppenbarligen). Men som medlem har man rätt att ta del av mötet, så det är bara titta in. när länken kommer upp kommer den komma här och eventuellt i ett inlägg här med, det beror på lite hur de länkar själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar