Sidor

söndag 31 januari 2010

Skola imorgon

Imorgon börjar skolan. Jag är peppad, även om jag inte tror att det har gått in riktigt att jag ska börja skolan. Imorgon ska jag träffa en massa nya människor som jag ska spendera det närmaste året med, jag har ingen aning om vilka det är. Spännande :)

CSN har fattat beslut om att jag ska få studiemedel, och altså inte måste betala av mina skulder under tiden som jag pluggar, det är bra. Imorgon ska jag lämna studieförsäkran, så kommer jag få pengar i början på V. 6 någon gång.

Nu gäller det bara att komma upp tidigt imogron också så att jag kan göra mig i ordning i lugn och ro, utan att stressa. Att komma upp tidigt är någonting jag inte varit vidare bra på den senaste veckan, jag har lite med mening tagit ett par sena kvällar nu när jag varit ledig. Men ikväll ska jag sova tidigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar