Sidor

lördag 16 januari 2010

styrelsemöte

Idag har jag suttit i möte hela dagen. Konventet börjar falla på plats nu och jag tror att vi kan få ett riktigt bra CalCon. Det är mycket att göra, men vi har koll på det så det ska inte vara något problem. Det enda som är lite oroligt är att jag kommer vara precis i slutet på en kurs i vecka åtta vilket innebär att jag antagligen kommer ha tenta eller inlämning precis i dagarna runt konventet, men det kommer lösa sig. Jag hade tenta under konventet förra året också och det gick hur bra som helst :)

Om jag har tur blir det inlämning istället och då kan jag göra den innan konventet. Vi kommer få så pass stor frihet att lägga våra egna scheman att jag inte tror det kommer krocka med konventet nämnvärt, även om det kommer bli ganska hårt att läsa en kurs på 100p. (två terminer i vanliga gymnasiet) på en månad. Å andra sidan läser man ju bara en kurs i taget, fast det är ändå enklare att ta in lite åt gången om man ska lära sig någonting.

Det börjar sjunka in hur fort denhär utbildningen kommer att gå. Men det kommer bli kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar