Sidor

torsdag 11 februari 2010

bakfrukost

Idag har jag bakat vattenscones igen. Jag börjar bli bra på det, scones blir egentligen inte bra på vatten, men med lite fett i fungerar det nästan. Det är en perfekt frukost när man inte orkar göra gröt och inte orkar vänta på jästider och annat. Mindre duktig har jag varit med studiediciplinen. Jag har iochförsig ett par veckor på mig att göra den uppgift jag fick hem igår, men jag hade tänkt att jag åtminstånne skulle läsa igenom den innan imorgon. Vi har telefonhandledning imorgon så om det är någonting som är luddigt vore det bra ifall jag viste det till imorgon. Annars kan man ju alltid maila iochförsig.

Just nu känns min lägenhet jättestor, alla möblerna är runtflyttade och jag är riktigt nöjd med att plötsligt ha en nästan dubbelt så stor lägenhet ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar