Sidor

fredag 5 mars 2010

blommor

Nu är jag påväg in till stan och ska handla och fixa det sista jag inte hann med i onsdags. Sen är det födelsedagsmiddag som gäller ikväll ute i förorten, tack för att jag fick halka in på ett hörn på den ;)

Igår planterade jag om lite blommor här hemma, endel blommor ser ut att stå i väldigt små krukor jämfört med sin storlek. En av mina blommor har tillochmed gjort ett nytt skott så att det är två blommor i samma kruka, jag trodde jag skulle kunna plantera isär dem och kanske ge bort den ena, jag fick den ju trots allt efter en isärplantering av en vän till mig, men det visade sig att de satt ihop. Jag måste köpa flera, större, krukor i vår märker jag, men det är roliga att plantera om blommor :) Iallafall på våren när de börjar växa och blir lite mer liv i dem.

Jag kunde inte låta bli heller i onsdags att köpa denhär boken, trots att den inte var på rean. Bara för att den var gullig :p Man kan iochförsig göra sånnahär figurer utan mönster och från huvudet, men som inspiration och gulliga bilder är den bra ^^

1 kommentar:

  1. Det var awesome att du halkade in på ett hörn ;) De var väl tur att de var några som inte ville komma så jag hade plats för fler (dig då!) Jag hade jäkligt kul! Tack för gåvorna! De var finast! Och tack för en jäkligt trevlig kväll! Det får vi göra om! :D

    SvaraRadera