Sidor

tisdag 14 april 2009

Laserpennor

Jag vill ha en laserpenna. Ni vet en såndär som alla hade för sju år sen, de som blev förbjudna på alla mellan- och högstadieskolor för att de störde lektionerna. och dessutom kan man göra någon blind med dem.

Jag kan inte säga vad jag skulle göra med den, men jag hade aldrig någon för sju år sen när jag gick i högstadiet, jag hade aldrig någon när de var populära och jag har velat ha en till och från sen dess. Jag är för stor för att komma undan med att leka med den, och jag är för liten för att komma undan med den som ett arbetsredskap eller en pekare, men en dag kommer jag kunna använda den till någonting. Jag är övertygad om det. Och nu har jag råd med en.

Jag måste bara hitta någonstans där de fortfarande säljs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar