Sidor

torsdag 16 april 2009

Extern

Det är ganska smidigt att ha ett T på en extern hårddisk. Inte bara tömde den i princip min interna hårddisk men det finns ändå plats kvar att temporärt backa upp andra datorer vid till exempel ominstalationer och liknande.

När jag köpte den så var det primära syftet att lägga all media på den, ljud och bil som fyllde upp allt mitt utrymme skulle nu mountas via USB och det enda jag inte har orkat bråka med än, det är om jag ska få den att mounta som om den vore nativ.. Men jag vet inte om jag vill det, det kan bli krångel den dag jag startar upp datorn och inte har min externa hdd i usb-porten. Så jag tror att jag är nöjd som jag är.. Den fungerar som ett väldigt stort USB-minne.

Jag har börjat använda den fullt ut. Det finns ingen återvändo nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar