Sidor

tisdag 1 september 2009

novichen

Idag ska jag sitta på novichmässa och hjälpa alla förvirrade nya studenter att betala medlemsavgiften till sin studentförening, min före detta studentförening. även att jag inte egentligen sitter i styrelsen längre så var jag (mitt schema) den som passade bäst för att sitta på novichen.

Resten av introduktionen vore iochförsig kul att vara med på, men trots att jag inte har någonting att göra om dagarna så har jag ingen tid att vara med på något av arrangemangen. Det är som om tiden flyter iväg.. Jag ska nog ta mig tid och boka av någon av mina aktiviteter och se om jag inte kan vara med på någonting ändå. Vi får se, det är alltid trevlig stämning med studenter, om man kan se runt det överdrivna supandet..

lagom är alltid bäst med alkohol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar