Sidor

måndag 9 november 2009

helgen

Det har varit en trög och lite för händelserik helg. Jag bestämde mig först för att inte installera arch på nali före mötet igår, för att slippa stressinstallera, sen gjorde jag det ändå och mötesprotokollet kommer behöva lite uppsnyggande i min stora dator. Den vet mer vad den håller på med.

Jag har gjort klart mitt datorfodral, det har nu utöver det gröna och röda fått en grå-vit kant som jag tycker passar väldigt bra. Vad jag kunde ha tänkt på dock är att jag skulle gjort det lite för litet. Då hade det blivit lagom stort när det sträckts ut. Nu är det lagom stort men jag är rädd att det kommer bli för stort om garnet strechar.

Men på den positiva sidan kollade jag hur mycket pengar jag har kvar denhär månaden och det var mer än jag trodde. Jag kanske har råd att fika på stan någon dag, jag är fikasugen. Jag kan tänka mig en heldagsfika, man kan ju alltid ta med sig någonting att läsa, kanske en dator eller något spel. en heldag behöver inte kosta så mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar