Sidor

torsdag 10 december 2009

Antagen till LNU

Jag har fått antagningsbesked från universitetet (läs högskoleverket). Jag har kommit in på mina två första val och resten är strukna eftersom att man inte kan komma in på mer än ett visst poängantal. Trots att jag hoppas att jag inte behöver läsa något på universitetet så måste jag tacka ja till en av platserna för att veta att jag har någon inkomst nästa termin. Med den lönen jag har nu går jag back varje månad och om jag inte kommer in på undersköterskeutbildningen vet jag inte om jag klarar mig till sommaren.

Engelskakursen börjar vecka tre och friluftslivskursen börjar vecka 11. Till mitten av mars klarar jag mig nog och då vet jag också om jag kommit in på undersköterskeutbildningen, jag tror jag ska tacka ja till den och nej till engelskan. Jag har en stund på mig att bestämma mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar