Sidor

måndag 21 december 2009

cykeltrubbel

Jag upptäckte i förgår orsaken till det glapp jag haft i mitt cykellyse den senaste månaden. En av de metallbitar som ska leda strömen har oxiderat, ser det ut som, annars är det batterisyra på den. Hur som helst fungerade den dåligt och den var svår att rengöra, så jag bestämde mig för att jag var tvungen att köpa ett nytt lyse. sagt och gjort. Jag köper ett nytt lyse och skruvar på det på pakethållaren bara för att upptäcka att någon sågat på två ställen i mitt cykellås. Av alla cyklar så har någon försöka att såga upp låset till min. Nu har jag köpt ett nytt likadant cykellås, den modellen jag har fungerade ju uppenbarligen, de tog sig inte genom det. Men det nya låset kostade mina sista pengar denhär månaden, jag skulle ha dem till grillningen ikväll. Jag får skrammla fram lite mynt hemma, man hittar alltid någonting. Jag ska bara grilla lite.

bild med mitt lås och lite annat, det var väldigt svårt att hitta en bra bild på dethär låset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar