Sidor

tisdag 20 april 2010

AiLmorgon

Klockan är strax efter sex, snart måste jag åka för att hinna till min praktikplits i tid men idag ser ut som en varm och frisk vårdag så det ska bli skönt att komma på cykeln. Ikväll måste jag knåpa ihop lite skoluppgifter, men de är inte så svåra så det ska inte vara något problem. bara jag inte fasrnar i något brädspel hela kvällen. Det ska eventuellt vara öppet i lokalen i eftermiddag och jag är sugen på en omgång factory manager. Vi testade det första gången i söndags och det håller måttet, precis som man kan vänta sig av ett spel som bygger på power grid.

I andra nyheter så har jag fått min telefon, jag skriver på den nu. den har enorma möjligheter vad gäller webbkapacitet och applikationer, som telefon är den lite samma som min gamla. den gör alla saker jag gjorde på min gamla telefon ;) Jag har inte testat mediaspelaren än, eller överhuvud taget pluggat den i datorn än för att testa föra över saker. men det sägs att den har en bra mediaspelare och har den inte det tar jag ner Mplayer ^^ Så långt är jag mycket nöjd, även om den kan verka lite klumpig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar