Sidor

lördag 17 april 2010

målning

Jag har varit i lokalen och spelat spel nästan varje dag denhär veckan. Eller åtminstånne hållt på med spelrelaterade aktiviteter. Det mesta av warmachinegrejerna vi beställde har kommit och de senaste dagarna har jag limmat ihop modeller och börjat måla. Det är nästan roligare att måla dem än att spela med dem. Men det är ett bra spel också ;)

Min nya telefon är påväg. Jag är lite förvirrad kring när den kommer, och framför allt hur. Jag vet inte vilket datum mina 3-5 dagar räknas från, och sen verkar det inte som att den kommer med posten heller, så om jag inte är hemma får jag den inte före senare :/ O.o

Nu ska jag laga mat och sen är det nog dags att åka ner i lokalen igen, eventuellt efter en sväng på stan :) Förhoppningsvis kan jag måla klart någonting idag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar