Sidor

onsdag 11 augusti 2010

planering

Massa Sverokarbete denhär veckan. Det ska arrangeras spelhelg i början av skolterminen, och då gäller det att börja planera nu. Det har varit min uppgift att kalla till möte, så jag har suttit i telefon ganska mycket de senaste dagarna. Jag är inte klar än, utan måste nog ringa ett varv till på listan innan det blir möte.

I övrigt kan jag säga att det väldigt plötsligt snart är cykelsemesterdags. Det kommer bli roligt att resa lite och se någonting annat än kalmar i sommar. Hittils kan man utan problem räkna alla mina utomsoknes resor denhär sommaren på en hand. Dehär dagarna kommer bli ett välkommet uppbrott.

Idag är det museebesök som gäller. Jag har inte varit på länsmuseet på flera år. Det ska bli roligt att se det igen. och vem vet, vi kanske kommer runt konstmuseet efteråt, där har jag iochförsig varit ett par gånger denhär sommaren, men de byter ju utställningar ganska så ofta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar