Sidor

tisdag 7 september 2010

sjukvecka

Figurerna som jag beställde för två veckor sen imorgon skickades i måndags kväll från umeå och befann sig klockan tre idag i eskilstuna. Förhoppningsvis kommer de hit imorgon, som en trevlig överaskning lagom till jag kommer ur min förkylning :)

Det är höst ute och min halsduk är borta. Jag har inte sett den på snart en vecka, tror jag. Jag vet inte ritkigt när jag såg den sist men jag vet att jag hade den i onsdags. Kanske dyker den upp imorgon men annars måste jag skaffa mig en annan för jag börjar frysa om kvällarna nu. Jag hoppas inte att jag behöver det.

Jag har återhämtat mig förhållandevis bra från förra veckans sjukdom. Jag hade feber och var ganska mycket utslagen stora delar av veckan. Idag känner jag mig pigg men hostar fortfarande ganska mycket. Jag har fått höra på praktiken att det fortfarande hörs att jag är lite sjuk. Men nästan alla är småförkylda på avdelningen nu och jag vill inte missa för många dagar, så jag har varit ganska tvungen att gå. Imorgon är det teoriskola som gäller. Jag hoppas på någonting konstruktivt och inte bara planeringsträff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar