Sidor

fredag 17 september 2010

Spelhelg

Idag börjar skolstartsspelhelgen. Alla har börjat skolan och de mest kaotiska introduktionsveckorna har passerat. Vi har arbetat hårt de senaste dagarna med att få allt färdigt så nu kommer spelhelgen bli mycket bra hoppas jag. Jag har huvudansvaret för idag så det är lite extra fix och prepp, men det löser sig. Jag har varit lite stressad nu på morgonen för jag har mer att göra innan jag åker än vad jag har tid att göra det på. Men efter att ha hållit bra fokus större delen av morgonen har det gått bra ändå. Informationsblad är designade, frukost är äten, middag är planerad och snart är väskan packad. Det kommer bli en hård helg. Jag ska försöka att inte plugga någonting utan bara spela men det vore nog bra om jag fick en uppgift gjord eller två.

I andra nyheter; jag är mycket mindre hes idag, tror jag, än vad jag varit denhär veckan. Men jag bör nog ändå leta rätt på en ny sjal innan höstdagjämningen på tosdag, att sitta ute en hel kväll vore inte bra i den temperatur som varit de senaste kvällarna, inte utan ordentligt med kläder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar