Sidor

söndag 23 maj 2010

Bad, med handduk

jag har gjort årets första bad idag. Den kalla våren har försenat det något men det var riktigt skönt i vattnet idag. Jag hade väntat mig värre. Jag tvekade inte ens när jag gick i från stegen. Det är någonting som gör att det kännts som sommar denhär helgen. Jag tror det har med vädret att göra. För första gången sen jag började på praktiken har jag inte lust att gå dit idag. Det är för bra väder och för den som är intresserad hålls gyckelträff i stadsparken idag. Den hade varit roligt att gå på.

Men det kommer bli en lång varm sommar, det finns gott om tid att göra sommarsaker en annan dag och när hösten kommer kommer vi välkommna den med samma entusiasm, drickandes té i fönstrena.

I andra nyheter: plocka fram era handdukar, det är snart dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar