Sidor

onsdag 5 maj 2010

kursstart

Idag har jag varit på ikea. två gånger. Första gången köpte jag bara saker jag planerat; ny taklampa, gardiner, glödlampor och nya fina djupa skålar :) När jag kom hem upptäkte jag att jag saknade en sladd till lampan och dessutom hade jag skullat köpt en mopp. Mitt golv är kladdigt, och har inte blivit ordentligt moppat sen jag flyttade in, för jag har inte haft någon mopp. Det blev att ge sig av igen, sen har det gjorts dreads på en vän. imorgon blir vi klara, det är bara toppar kvar nu.

idag var det kursintroduktion i geriatrkursen med. Jag hade räknat med att börja den kursen idag, men den börjar om en vecka. Det är bättre, då behöver jag inte stressa med den andra kursen, utan kan jobba klart den i veckan. Och desesutom kan jag inte börja jobba med geriatrikkursen på praktiken före jag fått nya uppgifter att göra ute på praktiken. Det får jag nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar