Sidor

söndag 9 maj 2010

storm

Idag har varit lugnet före en storm. Nästa vecka jobbar jag måndag, tisdag och torsdag. På onsdag ska jag plugga och innan dess ska jag försöka sätta mig in i den nya kursen som jag ska börja med på onsdag. I helgen ska jag förbereda för CalCons årsmöte som är på måndag i veckan efter nästa. Dessutom ska jag försöka få klart antons dreads, som har tagit hur lång tid som helst att göra. Men så är det när man ska göra någonting bra. Det är iallafall nästan ingenting kvar nu. Nackdelen är att vi bara kommer kunna jobba småstunder denhär veckan så det kommer ändå ta två sessioner. Efter CalCons årsmöte rullar nästa vecka på med jobb tisdag, fredag, lördag, söndag. efter det blir det lite lugnt igen.

Nu väntar med andra ord två veckors intensivt pluggande och föreningsarbetande. Jag ser fram emot det. Tydvär är min handledare bortrest så jag kommer inte komma igång med den nya kursen ute på praktiken före om en vecka. Men det är lika bra så jag får lite lugnt iallafall.

I andra nyheter har jag bokat tid för en tatuering i oktober, jo det är så lång kö. Jag bad iochförsig om dethär datumet för det verkade vara lagom långt bort, sommaren är slut, och en kompis ska göra samma dag. Men väntetiden är ca. sex månader annars med. Jag tror, och det har jag lutat åt ganska länge, att jag ska göra en asterisk i en cirkel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar