Sidor

måndag 3 maj 2010

mötesfix

Idag har jag skrivit årsmötesutskick för CalCon. föreningens årsmöte kommer äga rum den 17e ifall allt går enligt planen. Imorgon ska jag fixa det sista med protokollet i den andra föreningen, CSS. Det är mycket runtomkringande kring ett årsmöte. Och när det är två olika årsmöten så nära varandra är det inte konstigt om det blir lite mycket att göra ibland.

Idag ha ja tagit mig tid att installera stöd för svensk stavnignskontroll i openoffice med. Jag har aldrig känt att behovet varit stort nog innan, men när jag skrivit utskicket till årsmötet kom jag på att jag faktiskt ville stavningskolla det. Tyvärr kom jag på den saken efter att jag skickat iväg det :/ . Men jag har inte skickat det till medlemmarna än, utan till den som ska skicka det till medlemmarna i sin tur, förhoppningsvis görs en kontroll där med.

I andra nyheter så klarade jag valideringen av "människan socialt och kulturellt". På onsdag ska jag börja läsa geriatrik. äntligen kan jag sluta bocka av vad jag redan kan och börja lära mig lite nya saker, hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar