Sidor

fredag 22 oktober 2010

sammanfattning av veckan före helgen.

Igår lämnade jag in designen till min tatuering till min tatuerare. På tisdag ska jag tatuera mig.

Denhär veckan har varit lika fullspäckad med saker som jag trodde att den skulle bli. Allt från bakning till möten, från inbokning av nya möten till shoppingrundor på kupan. Jag har köpt en resväska, en sån som jag har fast hel.

Det som har hänt mest denhär veckan dock är att jag börjat en ny kurs. Jag läser lindrande vård nu. Jag har hört att det ska vara jättemycket jobb i den, det märker vi snart. Kursen började i onsdags och jag försöker att hålla igång så att jag gör åtminstånne en aktiv timma om dagen när jag inte har praktik. Idag är jag ledig hela dagen förutom på kvällen, så förhoppningsvis kan jag göra mycket mer än så. Kanske får jag en hel uppgift gjord eller två. Det vore skönt att komma igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar