Sidor

torsdag 18 november 2010

jobb i jul

Igår kväll satte jag upp mig som tillgänglig för att jobba i julhelgen. Klockan nio i morse kom ett sms och frågade ifall jag vill jobba :)

Tyvärr var jag på praktiken när smset kom så jag såg det inte före flera timmar senare. Jag har fortfarande inte fått bekräftat ifall jag fått passen eller ej. Det nya systemet fungerar så att en dator skickar ut sms till flera personer som skrivit upp sig som tillgängliga och sen väljer den först senare vem som ska få passet. Men det verkar som att jag kommer få jobba i jul. Ännu har jag inte hört någonting om nyår.

Ifall de passen jag fick sms om idag blir av kommer jag jobba julaftonskväll, juldagsmorgon och annandagskväll. Med andra ord finns det plats för utgång på juldagskvällen. Jag hoppas på klassträff men vem vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar