Sidor

onsdag 17 november 2010

reshelg

Min lärare har inte fått sin bok än, så det blir ingen lektion idag. Det gör inte så mycket med tanke på att jag inte fått min bok häller än. Den kommer på posten idag skulle jag tro. Ska bli kul att läsa handledning. Det verkar vara en spännande kurs.

Idag ska jag försöka ta reda på vilken buss som är den bästa att ta till uppsala på fredag. Jag ska upp på besök hos en kompis och sen till stockholm på lördag och gå på stan. Jag ska köpa ett gäng jongleringssaker och sen får vi se vad mer pengarna räcker till :) Åtminstånne lite nya käglor, eventuellt några leksaker till. På lördag kväll blir det besök hos folk som jag inte träffat på evigheter. Det ska bli spännande och roligt att träffa dem.

Jag har minst femton timmar kollektivtrafik framför mig i helgen. Tur att jag tycker om att åka buss och dessutom har lite stillasittande aktiviteter jag gärna tar tag i. Det blir vantstickning och skoluppgiftsskrivning under resan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar