Sidor

torsdag 16 december 2010

Chillax

Idag har jag chillaxat. Efter att ha pluggat varje dag i nästan en vecka tog jag den första jullovsdagen ledigt och har inte skrivit en bit skolarbete. Det var ritkigt skönt, men jag saknar det lite. Ska bli skoj att komma igång och göra lite restuppgifter imorgon.

Jag vet fortfarande inte om jag får läsa psykiatri eller inte, i nästa vecka vet jag ifall jag får någon praktikplats i nybro och då vet jag ifall jag kan läsa kursen eller inte. Till dess kan jag bara göra restuppgifter och smågrejer, jag kan inte ens beställa boken för jg ve tinte vilken kurs jag ska läsa. Böckerna kommer ta jättelång tid att komma hit eftersom det är jul och nyår, även på bokhandlarna.

Imorgon återgår jag till verkligheten, till studierna. Ser fram emot det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar