Sidor

onsdag 29 december 2010

Julspel

Julspelen började bra igår. Jag spelade spel nästan oavbrutet i tolv timmar och trots att jag lämnade lokalen relativt tidigt har jag inte fått mycket sömn innan jag gick upp i morse för att ta mig till lokalen igen. Idag är det brädspelsdag och vi ska bland annat hålla trekamp i brädspel. Än är det mer förberedelse än spel i lokalen men det börjar dra ihop sig mot uppvärmningsspel under förmiddagen. Vid fyra drar turneringen igång och vi har ganska många anmälda. Det ska bli spännande att se hur det går, även om inte jag får tävla som arrangerar.

Idag kommer förhoppningsvis de böcker jag beställde innan jul med. I sånna fall drar psykiatrikursen igång med en väldig fart. Det är mycket att göra innan det ska vara klart den tionde. Och det kommer inte bli mycket gjort under julspelen utan jag har nog tio dagar på mig skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar