Sidor

fredag 18 februari 2011

betyg

Jag fick mina betyg på posten idag. De är bättre än vad jag väntat mig. Jag har verkligen försökt att inte lägga ner för mycket tid på skolan det senaste året utan fokusera på andra saker och satsa på att bli godkänd i alla kurser, inte mer.

Trots det har jag inte ens hälften G. På tio kurser har jag fyra stycken godkända betyg, och tre av dem är kurser som jag helt validerat (tentat) av. Jag blev erbjuden att göra småuppgifter för att höja betyget i dem, men valde att korta ner studietiden istället.

Ett G har jag faktiskt lyckats "jobba" mig till. Det känns lite trist, men jag tror snarare att jag bör se det som en bedrift. Det betyder att jag faktiskt gjorde en massa annat de veckorna än att plugga hela tiden.

På måndag får jag gå upp till min chef och se till att jag får mitt anställningsbevis ändrat så att det står undersköterska, och att jag får min lön höjd :)

Efter måndag ska jag inte jobba mer i februari. Jag har tagit ledigt för att arrangera spelkonvent. Den sjuttonde upplagan av CalCon går av stapeln om en vecka idag, och har redan hållt på i tolv timmar så här dags. På onsdag ska vi packa allt som ska med till konventet för att snabba upp torsdagens iordningställande. Sen blir det arrangörsmiddag och allmännt kaos under torsdagen när allt ska på plats på konventet. Sen blir det ett par dagar av hårt jobb och lika avkopplande spel. Peppen ökar för varje dag ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar