Sidor

söndag 13 mars 2011

möten

Det blir lätt stressande att sitta på möte när man vet att man snart ska till jobbet. Jag gjorde det igår, och jag ska göra det idag igen. Mötet börjar klockan elva och jag börjar jobbet klockan två. Vi kan hinna ha mötet så kort att jag inte missar slutet, men antagligen blir jag tvungen att gå innan de sista punkterna är avklarade. Det är lite synd för dethär mötet hade jag velat vara med på hela. Det är styrelsemöte i CSS, vi ska prata pengar och vi ska prata årsmöte.

Jag ska köpa bläck till min skrivare också ifall jag hinner påväg till jobbet, det är mycket papper som ska skrivas inför årsmöten, bidragsansökningar och annat. Även om jag kan skriva ut i lokalen känns det lättare att göra det hemma, för jag är lat.

Imorgon ska jag vara ledig, nästan, så jag kan fixa med allt som ska fixas då. Det är alltid så mycket möten på våren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar