Sidor

måndag 6 juni 2011

konvent och sommar

Just hemkommen från ett par dagars konvent. Jag har varit på LinCon i helgen och kan säga att jag är riktigt nöjd med det. Det kändes konstigt att inte jobba, men jag hade kul ändå. Jag har lärt mig grundreglerna till mahjong och har köpt ett backgammon, ett spel som jag saknat hemma. Jag har också köpt lite andra spel. Precis som jag brukar på konvent förköpte jag mig lite, men jag kan tycka att det var värt det. Jag har så jag klarar mig månaden ut iallafall :)

Vi kom hem från konventet sent i går natt och det var skönt att sova åtta timmar efter att ha sovit ganska lite under konventsnätterna, men jag bodde hemma hos en kompis på konventet så jag har sovit gott även om det var kort. Det har varit skönt att sluppit sovsalarna.

Nu väntar sommarmånaderna, jag går på sommarvik om ett par veckor, på onsdag får jag schema, och många andra går på sommarlov. Det händer ganska mycket nu, inte minst håller vi på att planera spelhelg i spelföreningen och sen är det sommarsolstånd och sen är det snart för varmt för att vara inomhus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar